كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

تولدت مامان

1397/2/24 0:14
نویسنده : ماماني
407 بازدید
اشتراک گذاری
سلام قند عسلم امروز 23اردیبهشت وتولد من امسال اولین کسی که تولدم تبریک گفت بابابزرگ بودوتو میگفتی اگه تولدت چرا کیک نداری اخه بابا بزرگ یه جعبه شیرینی گرفته بود ومن اصلا حال وحوصله نداشتم که کیک درست کنم اخه عزیز یک هفته اس بیمارستان بستری ومن خیلی داغونم ولی خوب امروز تصمیم داشتم که تو رو بردم مهد بعدش کیک درست کنم که تو هم نرفتی وگفتی چون دیروز من پیش دخترا نشستم امروز نمیرم وهر کاریت کردم راضی نشدی ونرفتی منم خیلی اصرار نکردم وقرار شد بعداز صبحانه خوردن ببریم پیش دبستانی دنیایی شادی ثبت نامت کنم واز خیر کیک درست کردنم گذشتم اصلا حوصله نداشتم که تلفن زنگ خورد محمد بود گفت مامان دستم با شیشه بریده میایی دنبالم نفهمیدم چه جوری تو رو حاضر کردم رفتم طرف مدرسه داداشی محمد تو دفتر پیش ناظم ومدیر شون بود دستشم با پنبه وگاز بسته سریع زنگ زدم مادرجون اونم گفت بیارش خلاصه رفتیم اورژانس مادر جون گفت بیایید جلو در اتاق عمل وبعد همه کارای محمد راست وریس کرد واقعا وجود مادرجون وعمه تو بیمارستان یه نعمت بزرگ وبعداز کلی این ور اون وررفتن دست داداشی 6تابخیه خورد واز اونجا هم یه سر به عزیز زدیم وبعدشم ساعت دوبعدازظهر رسیدیم خونه منم براناهار ماکارانی درست کردم ودیگه حال وحوصله خودم نداشتم چه برسه به کیک درست کردن ساعت چهار باباحمیدازسرکار اومد وناهار نخورده گفت بیرون کار دارم ومحمدم گفت بابا منم میام خیلی تعجب کردم اخه بابا هیچ وقت این موقع اونم خسته وناهار نخورده بیرون نمیرفت چون ما همیشه با هم بیرون میریم خلاصه بابا ومحمد رفتن البته اینم بگم که بابا دست محمد دید که باند پیچی شده خیییییییلی ناراحت شد اما خوب اتفاقی بود که سر بی احتاطی محمد که شیشه بوفه هل داده بود افتاده بودوکاریش نمشه کردویه ساعتی طول کشید منم دلواپس شدم داشتم زنگ میزدم بهشون که هردوشون اومدن با یه شاخه گل وهدیه وکیک بقول تو تولد خوب خیلی خوشحال شدم از این که دیدم امسال هم تولدم یادشون بود وحسابی سوپرایز شدم وخداروبابت خونواده خوبم شکر کردم ومثل همیشه از خدا خواستم که عاقبت بخیر بشیم. خلاصه این که یه تولد کوچلو گرفتیم وعکس های یادگاری وبعدازظهرهم توداداشی برای اولین بارباهم رفتین شهرباز ی وباباومحمدیه روزخوب برامون ساختن حمید جونم محمدم کیانم ممنونم بخاطرهمه خوبیهاتون عاشققققققتونم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
24 اردیبهشت 97 8:36
تولدتون مبارک 🎂🎂🎂
ماماني
پاسخ
سلام ببخشيد دير جواب دادم ممنون از محبتتون