كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

تولد گل پسرا ١٨و١٩شهريور ٩٧

1397/6/19 12:12
نویسنده : ماماني
515 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم،محمدم تولدت را در حالي تبريك مي گويم كه به تو دلگرمم به تويي كه براي خودت مردي شدي وشمع هاي تولدت را باغرور وسربلندي فوت ميكني .هزاران هزار روز را مانند امروزرابرايت ارزو دارم دوستت دارم عزيز دل مامان .❤️❤️❤️😘😘

جگر گوشه ام كيانم مرد كوچك امروزوبزرگ مرد فردا امروزروز تولد توست به وجودت افتخار مي كنم وهزاران هزار روز مانند امروزرا برايت ارزو دارم دوستت دارم عزيز دلم❤️❤️😘😘

خداروشكر ميكنم كه عمري به دنيا داشتيم و توانستيم باز هم تولد شما دو تا گل خوشگلم را خيلي ساده برگزار كنيم وخداراشاكرم بابت خانواده هاي خوبي كه داريم

امسال هم مثل سالهاي گذشت

ه عزيز وبابا بزرگ مادر جون وعمه مريم خاله مريم زندايي ها ودايي ها وسانازي تولدتون تبريك گفتن وخدارا شكر ميكنم بابت داشتنشون اره ماماني امسال هم ما يه كيك گرفتيم با سه تا شمع ٥سالگي كيانم و١٦سالگي محمدم وطبق سالهاي گذشته روز تولد محمدم شب تولد كيانم جشن ميگيريم امسال رفتيم پايين خونه مادر جون چون عزيز پاش درد ميكنه ونميتونست از پله هاي ما بالا بياد پسر گلم هر چي محمد اروم تَر واقاتر ميشه تو شيطون تَر وحرف گوش نكن تَر ميشي با اينكه يكسال بزرگ تَر شدي هنوز لج بازي وگريه كن اصلا غذا نميخوري مگر همون

چندتا غذائي كه دوست داري واين موضوع خيلي من اذيت ميكنه ديشب هم عمه ومادر جون براي تولدت دوچرخه خريدن البته خودتو بردن كه انتخاب كني اما كلي اذيت كردي وواصلا حرف گوش نميدادي وغذا هم نميخوردي وبازهم دلت نميخواست صداي اهنگ باشه شمع ها رو فوت كني فقط دلت ميخواست كادو هاتو زودتر بگيري ويه جورايي گند ميزني به تولدتون ولي خوب داداشي هيچي نميگه ويه جورايي حرف حرف تو ميشه درست كه من خيلي خيلي حرص ميخورم از دستت ولي خوب به قول بابا اقتضاي سنت وكاري هم نميتونيم كنيم فقط اميدواريم كه بهتر بشي وامسال هم گذشت

پسرم ٥سالش تموم شد ومثل هميشه من وبابا جون حميد از خدا ميخوايم كه عاقبت بخير بشين ودر پناه خدا باشيد عزيزاي دل من وبابا بهتون افتخار ميكنيم خييييييلي دوستتون داريم عزيزاي دل مامان وبابا😘😘😍😍

نفسهاي مامان وبابا به خدا ميسپاريمتون عاشقتونيم عزيزاي دل

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
19 شهریور 97 12:48
تولد شون مبارک.گل
ماماني
پاسخ
ممنون عزيزم