كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

خاطرات پاییز

1401/10/26 13:52
نویسنده : ماماني
337 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دل مامان کیان قشنگم خیلی وقت که نتونستم برات چیزی بنویسم عزیز دل مامان اما روزها مثل برق و باد. میگذره پسر قشنگ بزرگ شده و آقا و خیلی خوب درس‌هات می خونی ‌دیگه نیاز نیست من بهت بگم چیکار کنی و خانم هاشمی هم خیلی ازت راضی بود ومن هم مثل همیشه بهت افتخار می کنم عزیز دلم

اینم کارنامه ترم اول




اینم عکسهایی که به مناسبت کارنامه تو رفتیم بیرون وبه قول خودت پیتزا زدیم تو رگ


عکسهای شب یلدا که جای بابا بزرگ خیلی خالی بود. وعزیز هم براتون جایزه گرفته بو د برا اشکان و شایگان به مناسبت یاد گرفتن اسمشون و تو هم به مناسبت جشن خودکار





ویه روز سرد پاییزی


وروز مادر که برای من قشنگ ترین روز ومن همیشه به وجودتون افتخار می کنم و خدا رو بخاطر شما تو تا گل قشنگ هزاران بار شاکرم امسال هم با یه نقاشی خوشگل من سوپرایز کردی ممنونم عزیز دلم و محمد هم با یه گلدون قشنگ ممنونم عزیزای دلم
پسندها (3)

نظرات (1)

آویناآوینا
26 دی 01 16:34
چه پسر گلی!
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم ❤️❤️