كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

مهر ۱۴۰۲

1402/7/10 15:14
نویسنده : ماماني
144 بازدید
اشتراک گذاری



سلام عشق مامان پسر مهربون زرنگم پاییز رنگارنگ از راه رسید و باز اول مهر وپسر من با ذوق کیفش رو آماده کرد اخه قراره سال شگفت انگیز و پر از خاطرات زیبا رو برای خودت بسازی همه ی زندگیم
کیان چقدر دلم میخواست جای تو باشم شور و شوق مدرسه دیدن دوباره دوستام بدو بدو کردنا وای چقدر دلم تنگ شد برای بچگیام
الهی که همیشه دلت پراز شور و عشق و شادی باشه مهربون مامان ️نفسم ببخش که یه کم دیر مطالب نوشتم راستی اینم بگم که دیروز اولین جلسه ی اولیا و مربیان بود وای چقدر بهت افتخار کردم وقتی خانم الماسی از درس و اخلاقت تعریف کرد ممنونم مامان جان بخصوص وقتی گفت کیان تو این یک هفته نشون داده هم پسر درس خون وهم عاقل و مودب قند تو دلم آب شد. من مثل همیشه بهت افتخار میکنم عشق دلم
کلاس پنجمی شدنت مبارک همه ی زندگیم
پسندها (4)

نظرات (0)