كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات پایانی سال ۱۴۰۲

1402/12/29 16:40
نویسنده : ماماني

سلام کیان قشنگم پسر خوب مامان خیلی دوست دارم نفسم الهی همیشه تو داداشی سلامت باشید و دلتون شاد و لبتون خندون باشه از خدا براتون بهترین ها رو می خوام امروز آخرین روز سال ۱۴۰۲ هست و فردا چهارشنبه سال ۱۴۰۳ شروع میشه زمان مثل برق ویاد می گذره تلخ و شیرین تو بزرگ‌تر شدی آقا تر وکمی لجباز. واز بیرون اومدن وجور زدن اصلا خوشت نمیاد فقط جایی دوست داری بری که هم بازی داشته باشی ‌بازی کنی پایه هستی

عزیز مامان عکس های ۱۴۰۲ رو میزارم بماند به یادگار

عاشق رستوران هستی اگه هر روز بهت پیشنهاد غذای بیرون بهت بدن بدت نمیاد وکلی حال می کنی

فکر کنم دی ماه بود رفتیم مغازه پیش داداشی مثل همیشه سوال کردی شام چی داریم منم گفتم حوصله نداشتم شام درست کنم بریم تخم مرغ بخوریم اما نمیدونم چی شد سر از رستوران قاجاریه دراوردیم 😂😂😂

بازم افتادن یه دندون دیگه 😘❤️

این کیک هم شاهکار تو داداشی که محمد درست کردنش از اینستا یاد گرفته بود داخل شیشه انصافا خوشمزه شده بود. پسرای هنرمند من عاششششقتونم ❤️❤️❤️❤️

یه شب که همه خونه دایی مهدی بودیم

اینم عکس های یلدا که ما یه شب رفتیم خونه مادر جون و شب بعد هم رفتیم خونه عزیز. که خاله جون و سارا و ساناز هم بتونن بیان که هردو شب بهمون خوش گذشت

اینم عکس های ۱۹ابان ماه بود که من و عزیز و خاله جون زندایی جون زهرا و الهه رفتیم مشهد بقول تو مجردی و تو پیش بایا و مادر جون بودی که به تو هم خیلی خوش گذشته بود مادر جون حسابی از تو بابا و داداشی پذیرایی کرده بود واقعا دستش درد نکنه چون من خاطرم جمع بود وبی استرس یه سفر چند روزه رفتم و خدایییش خیلی خوش گذشته بود به هر پنج نفرمون و یه جورایی دلمون می خواد تکرار بشه دوباره و استخونی سبک کنیم

یه روز سرد زمستونی که رفتیم ناهار خوردیم و زود برگشتیم.وای کیان مثل همیشه از دوربین فرار می کنی و حاضر نشد ی ازت یه عکس بگیرم نمی دونم چرا از عکس گرفتن خوشت نمیاد منم دیگه کوتاه اومدم و بیخیال شدم فقط از خودمون عکس گرفتیم

تعطیلات ۲۲بهمن که رفتیم خونه خاله جون که مثل همیشه به تو خوش گذشت بخصوص اینبار یه روز بیشتر از تعطیلات هم موندیم ‌همگی رفتیم ایران مال هلیوم پارک که خیلی بهتون خوش گذشته بود واقعا دست ساناز ی درد نکنه یه روز خوب برای هممون ساخت و به تو بیشتر از همه خوش گذشته بود

و سوم اسفند ماه و تولد عزیز جون

و اینم یه روز برفی

‌پایان خاطرات و عکس های ۱۴۰۲

البته تو این فاصله خیلی جاهای دیگه رفتیم و عکس گرفتیم که بعضی از عکس ها دست من نبود

بماند به یادگار

انشالله که سال جدید برای همه ی انسان‌های روی کره ی زمین سالی پر از آرامش و آسایش و سلامتی باشه و همه ی آدم‌های دنیا از ته دل شاد باشند