كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

آسمانی شدن بابا بزرگ

1401/1/30 16:21
نویسنده : ماماني
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابای قشنگم بابای دوست داشتنی من. چقد سخت برام نوشتن از نبودنت بابا جونم این همه عجله برا چی بود اخه مگه میشه به فاصله یک هفته مریض بشه و بعد آسمونی بشه بابا آبان ماه همیشه برام قشنگ بود من عاشق پاییز بودم. اول آبان تولدت بود و ۱۹ابان تولد حمید. اما امسال ۱۳ آبان چقد تلخ بود و نحس

بابای قشنگم پنج ماه و ۱۷ روز که ندیدمت وقتی صدات نشنیدم نمی دونی چقد دلم تنگ بابا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

بابا جونم چقد وجودت بهم آرامش میداد بابای خوبم کیان هم مثل من آسمونی شدنت باور نکرده واصلا نمی خواد بیاد و خونه دومت ببینه امروز کلی با خودم جنگیدم تا بتونم این چند خط به یادگار بزارم برای کیان

ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت جایت همیشه در دلم درد می‌کند 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کیان عزیزم این عکس جوانی عزیز و بابا بزرگ

نهم خرداد ۱۴۰۰ تولد دایی مرتضی

مهر ۱۴۰۰ وقتی شایلین کوچولو برا اولین بار اومده بود خونه بابا بزرگ و عزیز. چقد بابا بزرگ و عزیز خوشحال بودن که اولین نتیجه ی خودشون میدیدن اخ خدا چقد مرور این خاطرات حالم بد میکنه. خدایا خودت دلم آروم کن 😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

بابا جونم با این همه دلتنگی باید چیکار کنم اخ که چقد حال دل مامان بد بابا ی خوبم

پدرم نیستی اما. همه جای زندگیم یاد توست ،در خیالم ،در نوشته هایم پنهان اما من تورا کنارم می خواهم دقیقا جایی که باید باشی ولی ندارمت. دلتنگتم بابا جونم 😔😔😔😭😭😭

بابا جونم این عکس مهر ماه گرفتیم چقد بهمون خوش گذشت 😭😭❤️❤️❤️

۱۸شهریور تولد محمد و کیان خدایا بهم صبر بده تا بتونم این مطالب تموم کنم چقد سخت خدایا تحملش بهم بده خدایا 😭😭😭😭

بابا جونم این آخرین عکس دسته جمعی بود دیگه جات تو عکس هامون خیلی خالی خییییییییلی 😔😔😔😔😭😭😭😭😭😭

وچقد تلخ بود ۱۳ آبان 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کیانم ببخش مامان نمی خواستم خاطرات تلخ بنویسم اما بابابزرگ …..😔😔😔😔😭😭😭😭😭😭😭😭ببخش عزیز دلم

بابا جونم باورش سخت بود که شما ۳تا برادر تو یه سال آسمونی بشید بخصوص 10ابان ۱۴۰۰ آسمونی شدن عمو وسه روز بعد آسمونی شدن خودت روحتون شاد ‌یادتون گرامی 🖤🖤🖤😔😔😔😔😭😭😭😭

وچقد سخت بود اولین ها ، اولین باری که سر سفره کنار هم نشستیم و منتظر اما نیومدی 😭😭اولین یلدا اولین نوروز

۱۳ بدر بابا هیچی هنوز مثل قبل نشده ونخواهد شد

وچقد تلخ وسخت بود گرفتن این عکس 😭😭😭😔😔😔

وروز پدر 😭😭😭😭

بابای عزیزم دوستت داشتم و دارم وتا ابد خواهم داشت

انشاالله که روح همه ی پدر مادرهای آسمونی شاد باشه و قرین رحمت الهی

الهی آمین

پسندها (1)

نظرات (0)