كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

٢٩اسفند ٩٧تا١٩فروردين ٩٨

1398/1/19 16:24
نویسنده : ماماني
307 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان كمك كرد هفت سين چيديم

اينجا هم كمك كردي خوراكي هاي خوشمزه رو تو ظرفها ميريختي وكلي حال ميكردي

خوب اينجا هم من وتو تقربيا ميز چيديم بابا خسته بود وخوابيده بود ومحمد هم تو اتاقش بود وفقط من وتو بيدار بوديم 😂😂

خوب اينم تحويل سال كه تو هم خوابت برد ومنم بيدار بودم اما دراز كشيده بودم ولحظه تحويل سال كلي براتون دعا كردم

خوب اينم عكسهايي كه روز اول عيد وقتي رفتيم خونه عزيز وبابا بزرگ گرفتيم البته اول رفتيم خونه مادر جون وبعد رفتيم خونه بابابزرگ

اينجا هم با دايي مهدي ودايي مرتضي رفته برديم خونه مادر جون

خوب اينم شايگان كه خيييلي تو رو دوست داره

اينم عيدي عمه مريم كه با ديدنش تو خيييلي ذوق كردي وخوشحال شدي

وتمام وسائل نينجا رو داري وحالا گير دادي به بنتن وخدا به خير بياره 😂😂

اينم عكسهايي كه دهم فروردين گرفتم ازت با خاله مريم وسارا وبابا رفته بوديم بيرون وبعد رفتيم خونه بازي وتو كلي حال كردي واصلا راضي نميشدي كه بريم خونه خلاصه با هزارتا بهانه ووعده اورديمت بيرون

اينم يازده فروردين كه تولد ساناز بود كه تصميم گرفتيم كه حالا كه ساناز داره مياد خونه عزيز وهمه دور هميم يه جشن كوچولو هم بگيريم كه خيلي خوش گذشت وشب خوبي بود وهمه زيبايي هاي دنيا به دور هم بودن وبا هم شادي كردن عزيز مامان اينو يادت باشه گلم كه هميشه شاديهات وداشته هات با بقيه تقسيم كن

وهميشه تو داداشي محمد با هم باشيد واز بودن با هم لذت ببريد 😘😘😘

اينم دايي رضا كه هميشه زحمت غذا درست كردن باهاش وإنصافا دست بختش عالي كبابهاش بي نظير

بابا بزرگ هم سي داغ اش رشته بعداز ظهر برامون گرفت عاشششششقشششششم 😍😘😘

سير داغ

راستي كيان خيلي علي دوست داري وهميشه بهم ميگي كه يا دانشمند ميشي يا مثل علي دكتر ومنم هميشه از ته دل برا تو داداشي دعا ميكنم كه عاقبت بخير بشيد وارزوهاتون با حكمت خدا يكي باشه عزيز دلم ❤️❤️❤️

واي كه چقد تو اشكان اب بازي كردين

خوب سيزده روز گذشت با اينكه ما امسال مسافرت نرفتيم اما همين كه همه خونه عزيز وبابا بزرك دور هم جمع ميشديم

واز كنار هم بودن لذت ميبرديم يه دنيا برامون ارزش داشت واز خدا ميخوام كه سايه عزيز وبابا بزرك از سر ما بچه ها كم نشه وعمر پر بركت وبا عزت داشته باشن واقعا وجودشون بركت ونعمت تو زندگي تك تك ما بچه ها خدايا شكرت به خاطر خانواده خوبي كه نصيبمون كردي

اينم عكسهاي ١٦فروردين كه من وتو بابا رفتيم بقول تو دور دور

و١٧ فروردين كه با عمه ومادر جون رفتيم بيرون وناهار مهمون عمه بوديم وتو عاشق غذا خوردن بيروني وبقول خودت عاشق همبرگر هستي

راستي كيان اينم بگم كه عاشق جمع كردن سنگي وكلي هم باهاشون حال ميكني

خوب عزيز دلم ١٩روز از فروردين ٩٨هم گذشت عاقبت بخير بشي مامان خييييييلي دوست دارم عزيز دلم 😘😘😘😘❤️❤️❤️

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 اردیبهشت 98 0:28
سال نو مبارک. انشالله سال خوب و پر برکتی داشته باشید. 😍
ماماني
پاسخ
سال نو شما هم مبارك همينطور براي شما  وخانواده گراميتون ❤️❤️
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
1 اردیبهشت 98 11:53
انشاالله همیشه خوش باشین
ماماني
پاسخ
ممنون عزيزم همينطور شما ❤️❤️
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
15 اردیبهشت 98 13:16
لطفا به ما هم سر بزنید