كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

خاطرات تیر ومرداد ۱۴۰۰

1400/5/9 1:00
نویسنده : ماماني
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیان قشنگم پسر مهربونم عاشششششقتم ‌بهت افتخار می کنم عزیز مامان اول تیر ماه کارنامه ات گرفتیم مثل همیشه عالی بود بقول خودمون کارنامه ی کرونایی که با خوب ‌بدش کار ندارم سخت بود اما گذشت بعضی روزها هم خنده دار بود

امسال هم نمی دونم چه جوری شروع میشه مدرسه که امیدواریم هرچی که خیر همون بشه

پسر بی دندونم دندونت بعد نه ماه بالاخره دراومد خیلی جالب بود فقط این یه دونه اینقد سخت دراومد 😂😂😘😘😘

اینم از بازی من تو که خیلی دوست داری

اسم بازیمون هم حیوان بازی که به همشون نقش می دیم هم تو وهم من حرف‌هایی که باید بهم بگیم تو این بازی از زبان حیوان‌ها بهم میگیم

این عکس یه شب من وداداشی باهم حرف می زدیم تو هم یه پای صحبت بودی 😂😂اما حرفهای من وداداشی طولانی شد وتو خوابیدی

خوب اینم استخر بازی تو شایگان که کلی حال میکردین

اینم عکسی که روز معلم با شبنم جون گرفتی معلم دلسوز ومهربونت که تو عاشق کلاسش هستی ‌عاشق زبان شدی ‌همش بخاطر مهربونی شبنم جون 🌹🌹🌹

اینم تولد من بود که خیلی خوش گذشت چون عزیز ‌بابا بزرگ ‌خانواده دایی مهدی دایی مرتضی اومدن خونه مون وکلی من سوپرایز شدم ‌تولدم دوتا کیک داشتم یکی بابا حمید گرفته بود یکی هم دایی مرتضی شب خیلی خوبی بود

‌خدارو شکر می‌کنم بخاطر داشتن یه خانواده خوب و دوست داشتنی

خوب محمد علی فسقلی نوه عموی بابا البته ما فقط دنیا اومد دیدیمش بخاطر کرونا فقط عکسش می بینیم که خیلی با مزه اس ❤️❤️❤️❤️

اینم تولد دایی مرتضی دوست داشتنی ومهربون ❤️❤️❤️

خوب پسرم یه روز حسابی حوصله اش سر رفته بود وبی حوصله شده بود اما از پیشنهاد من کلی استقبال کردی ‌رفتیم تو تراس وبا هم شام درست کردیم وتو کلی حال کردی ویه روز خوب برای هم ساختیم ❤️❤️❤️😘😘😘😘

خوب رسیدیم به ۴مرداد ماه تولد شایلین کوچولو دختر خوشگل ساناز که هنوز ندیدیمش از نزدیک بخاطر کرونا اما هر روز عکس ‌فیلم هاشو می بینیم اولین نوه خاله جون مریم ‌اولین نتیجه ی عزیز ‌بابا بزرگ که خیلی برامون عزیز هست من که عاششقشم فسقلی رو دلم می‌خواد زودتر ببینمش اما بخاطر کرونا ما نمی تونیم بریم تهران امیدوارم که این روزهای بد کرونایی زودتر تموم شه وهمه بدون استرس ‌دل خوش دور هم جمع بشیم

البته تولد شایلین با شایگان یه روز شده هر دو شون ۴مرداد ماه که تو خانواده ما خیلی عجیب غریب نیست اما

چون تولد تو با داداشی ۱۸و۱۹شهریور با ۱۱سا ل فاصله سنی

تولد دایی رضا دایی مهدی ۱۹و۲۰بهمن با ۱۳سال فاصله سنی

من ‌خاله مریم ۲۰و۲۳اردیبهشت با ۵سال فاصله سنی

وشایلین ‌شایگان رکورد دار هستند با ۵سال فاصله سنی 😂😂😂

خوب اینم از عکس های تولد که از خدا میخوام همه ی بچه های دنیا عاقبت بخیر بشن شما ها هم عاقبت بخیر بشید الهی امین

خوب اینم آقا کیان با PS4که به قول خودش آرزوی داشتنش داشت ‌یکی از آرزوهایی که از جعبه آرزوهاش برداشته شد وکلی با خریدنش حال کرد

البته ما بهت گفتیم این کادوی تولدت که زودتر برات گرفتیم تو هم قبول کردی والان که داریم به شهریور نزدیک میشیم می‌گی برات تولدم چی میخرین 😂😂😂😂

خوب عزیز دل مامان اینم از خاطرات این چند ماه الهی که عاقبت بخیر بشید ‌آرزوهاتون با حکمت خدا یکی باشه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘😘😘😘

پسندها (2)

نظرات (1)

آبجی مهناآبجی مهنا
11 مرداد 00 13:13
چه جالبه تاریخ تولد هاتون😍
ماماني
پاسخ
اره عزیزم خیلی  ❤️❤️❤️