كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

خوشحالی کیان ۱۴۰۰/۵/۱۶

1400/5/17 18:03
نویسنده : ماماني
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیان عزیزم بالاخره دیروز مغازه مون افتتاح شد دو ماه شاید هم بیشتر طول کشید که کارها جفت وجور بشه وبلاخره دکور هم تموم بشه من ‌بابا ومحمد این آخری ها خسته که نه داغون شده بودیم اما تموم شد ‌خوشحالی وذوق تو وصف نشدنی اینقد ذوق داشتی که حتی روزهایی که ما سه تا برای تمیز کردن چیدن مغازه تو گرم ترین ساعات روز میزدیم بیرون تو هم با ما می اومدی پا به پای ما کار می کردی

قربون اون دست های کوچولوت بشم من مامان دلت میخواست مثل داداشی باشی ‌هر کاری که اون می‌کرد تو هم همون کار انجام بدی وقتی نمی تونستی اشک تو چشات حلقه میزد بعضی روزها خیییلی خسته کنند بود بعضی روزها پر استرس اما وجود نازنین تو ‌کارهای با مزه ات خستگی رو از تنمون بیرون می‌کرد من مثل همیشه به وجود تو داداشی محمد افتخار می‌کنم وخدا را شکر می کنم بخاطر داشتن گل های زیبایی چون شما الهی که چشم بد ازتون دور باشه و عاقبت بخیر بشید عاشششششششقتونم نفس های مامان 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

پسندها (4)

نظرات (4)


18 مرداد 00 14:21
سلام میشه من را فالوکنید 
الان میرم انفالوت کنم
ماماني
پاسخ
سلام چشم 

18 مرداد 00 14:21
انفالو شدی
نرگسنرگس
22 مرداد 00 22:00
مبارکا باشه...
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم 🌹🌹
مامان صدرامامان صدرا
31 مرداد 00 21:45
خیلی خیلی مبارکه انشالله پر رزق و روزی باشه❤️❤️
ماماني
پاسخ
ممنون از محبت ودعای خوبتون ❤️❤️❤️❤️