كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

هنر نمايي هاي كيان جونم

1397/4/8 1:34
نویسنده : ماماني
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فند عسلم شيرين زبونم عاشششششقتم ماماني امروز ٧/٤/٩٧البته الان كه دارم اين مطالب مينويسم نيمه شب يه جواريي بهتر بگم ديروز خيلي بيحال واشفته بودم داشتم تو اشپزخونه ناهار درست ميكردم كه تو مثل هميشه اومدي گفتي مامان ناهار چي داريم منم گفتم زرشك پلو با مرغ تو مثل هميشه گفتي برا من چي داري اخه خيلي بد غذايي فقط غذاهايي كه با گوشت چرخ كرده درست بشه ميخوري وميگو سوخاري همين منم گفتم برا تو هم همين تو هم قهر كردي ورفتي يك ربع بعد برگشتي گفتي مامان يه چيز خوشگل درست كردم بيا ببين منم گفتم باشه الان

ميام وقتي از تو اشپزخونه اومدم بيرون خيلي ذوق زده شدم ويه جورايي خستگيم گرفته شد وسر ذوق اومدم اخه تو تقريبا بيشتر حروف انگليسي رو با بازي تريكس نوشته بودي كه اصلا كار راحتي نيست خلاصه اينكه كلي سر حال اومدم بخصوص وقتي حرف Bرو ديدم كه خلاقيت به خرج داده بودي وباز هم مثل هميشه خدا روشكر كردم بخاطر وجود پر بركتت عزيز دلم هميشه وجود تو داداشي محمد بهم ارامش ميده وبخاطر شما دوتا گل زيبا تمام تلاشم ميكنم كه مشكلات زندگي تحمل كنم وخدا رو شكر ميكنم بخاطر وجود بابا جون حميد وشما دوتا قند عسل عاشقتونم

اينجا هم برام چند وقت پيش ادمك درست كرده بودي

راستي كيان عاشق گربه اي وهميشه بهم ميگي برام از اين گربه ها بگير يه شب كه دايي مهدي اينا خونمون بودن وقتي فهميد دنبال يه بچه گربه ايم براي تو گفت شايد بتونم از يكي از همكارام بگيرم چند وقت پيش چند تا بچه گربه تو باغشون به دنيا اومدن اگه باشه برات ميگيره هنوز كه موفق نشدي وتو تاكيد ميكني كه شبيه همين گربه باشه كه بعيد ميدونم اصلا تَو ايران بتونيم پيدا كنيم ولي خوب اميدواريم گل قشنگم

واينكه جديدا عاشق واليبال شدي و مدام در حال سرويس زدني وتو خونه هيچي از دست تو نداريم وكلاس هم قبولت نميكنن چون ٦سالت بايد پر بشه وفعلا خونه شده برات زمين واليبال اما مهم نيست تو شاد وسرحال باشي بقيه اش غمش خوردني نفس مامان

واينم چند تا عكس از هنر نمايي هات وقتي گوشي دستت ميگيري

واينجا هم برام نقاشي كشيدي وبقول خودت ميگفتي درررادرررام سورپرايز

اينجا هم لپ تاپ درست كرده بودي عاشق خلاقيتتم ماماني

پسندها (2)

نظرات (0)