كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

نامه هاي كيان

1397/4/13 15:16
نویسنده : ماماني
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كيان جونم ،نفسم پسر قشنگم ديروز يعني ١٣/٤/٩٧ من وتو با هم قهر كرديم اخه ماماني خيلي دير ميري جيشتو ميكني هميشه شورتتو خيس ميكني بعد ميگي اخ اخ جيش دارم از صبح كه از خواب پا ميشي تا شب ده تا بيشتر شورت عوض ميكني بخاطر همين هم منم باهات قهر شدم وگفتم تنبيه ميشي خودت مدل تنبيهات ميدوني وقرار شد تلويزيون نبيني اولش كه خودتو مثل گربه شرك مظلوم كردي وگفتي باشه بابا اصلا من هيچي نميبينم خودت ببين منم اخمام گرفتم گفتم باشه تو هم رفتي سراغ حيوونات يه كم بازي كردي وبعد پرتشون كردي وسط خونه بعد كتابات

بعد كاغذ رنگيهات ومدادرنگيهات وخلاصه كلي ريخت وپاش كردي منم هيچي بهت نميگفتم چون ميدونستم بايد سرتو به يه چيزي بند كني منم تو اشپزخونه داشتم ناهار درست ميكردم كه اومدي پيشم گفتي ناهار چي داريم منم گفتم دلمه تو هم مثل هميشه سؤال كردي برا من چي داري منم گفتم هيچي همين غذا رو بايد بخوري خييييييلي پسر عاقلي هستي ماماني ديدي من از دستت ناراحتم هيچي نگفتي ورفتي وبعد از مدتي دوباره اومدي گفتي مامان اينا برا تو با تعجب نگاه كردم !گفتم چي ؟گفتي برات نامه نوشتم خيلي از كارت خنده أم گرفت ولي خوب خيلي جدي

نامه رو گرفتم خيلي باحال بود وقتي بازش كردم ديدم حروف انگليسي كه بلدي نوشتي منم گفتم خوب افرين خيلي خوب نوشتي اما تو گفتي نامه اس بايد بخوني منم گفتم خوب A،B.c.D.تو گفتي نه مامان A.يعني ناهار كي اماده ميشه.B.يعني كي ميريم خونه دايي رضا اخه شب شام خونه دايي رضا بوديم c.تا كي اونجا ميمونيم اخه تو خيلي دوست داري كه دايي مهدي يا دايي رضا اينا خونه ما بيان يا ما بريم خونشون كه با اشكان وشايگان بازي كني

ونامه بعديت هم همينطور حروف بود كهA.اگه زود بريم خونه اشكان حرفت گوش ميكنم Bهرروز صبر ميكنم تا ناهار اماده بشه وميزارم تلويزيون نگاه كني يعني ماماني يه لحظه هنگ كرده بودم اخر هم بهت خنديدم وقهرمون تموم شد عاشق اين كاراتم كه هر وقت به مشكل بر ميخوري يه جوري حلش ميكني وكلي برا محمدم نامه نوشتي وامروزم برام چند تا نامه نوشتي ويه راه جديد پيدا كردي كه هر وقت از دستمون عصباني برامون نامه مينويسي قربون شكل ماهت بشه مامان من هيچ وقت باهات قهر نميكنم هميشه هم به تو هم به داداشي جونت ميگم كه خيييييييلي

دوستون دارم همه ي زندگيمين ولي از بعضي كاراتون ناراحت ميشم عزيز دلم مثل هميشه از خدا ميخوام كه عاقبت به خير بشين ا

اينم نامه هات ماماني

پسندها (2)

نظرات (0)