كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

دندون درد كيان جوني

1397/12/20 22:38
نویسنده : ماماني
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان پسر شجاع وقوي من تقريبا يك هفته پيش كه از مهد اومدي خونه بهم گفتي كه دندونت درد ميكنه منم دندونت نگاه كردم ديدم يه لك كوچولو سياه رو دوتا از دندونات افتاده ويه كم هم دندونت درد ميكرد بخصوص وقتي بستني ميخوردي اخه عاشق بستني وتقريبا هرروز ميخوري خلاصه اينكه من خودم خيييييلي از دندون درد اصلا از رفتن پيش دندون پزشك ميترسم اما اصلا به رو خودم نياوردم وبه تو گفتم كه بايد بريم دكتر تا دندونت خوب بشه وخييييييلي برام جالب بود تو خييييييلي خوب استقبال كردي انگار ميخواستيم بريم مهموني

شايد هم برات جالب بود چون اولين بار بود كه ميخواستيم بريم پيش دندون پزشك

خلاصه ديروز ١٩/١٢/٩٧رفتيم پيش دكتر كودكان خيييييلي خوب همكاري كردي هم موقع ويزيت شدن هم موقع عكس گرفتن از دندونت وفهميديم كه دوتا از دندون كرسيهات يه پوسيدگي خفيف داره وطبق نظر پزشكت بايد پر بشه وبرأي امروز ساعت ١٨بهمون نوبت داد وامروز هم من وتو بابا باهم رفتيم مطب دكتر اما من داشت دلم از دهنم ميومد بيرون اما تو با ذوق وشوق راهي مطب شدي وكلي هم با دكتر خوش وبش كردي وخيلي ريلكس رفتي دراز كشيدي واماده شدي براي پر كردن دندونت البته ناگفته نماند كه پزشك

اقاي دكتر رامين پور عطا هم خيلي عالي وبا حوصله بودن

وشما هم بقول اقاي دكتر خيلي خوب همكاري كردي وخلاصه يه روز پر استرس براي من وبابا ويه روز متفاوت براي تو به خير وخوشي به إتمام رسيد والانم كنار من خوابيدي البته قبل از خواب هم بهم گفتي مامان دندونم درد گرفته ميشه فردا نرم مهد ا

خوب يه ذره درد طبيعي چون از سري هم درامده ومنم قبول كردم كه نري وتو هم كلي حال كردي 😂😂

اينم عكسهايي كه قبل از پر كردن دندونت ازت گرفتم البته با اجازه اقاي دكتر

البته اين عكس اخر از دندوناي خوشگلت بعد از پر كردن كه خيلي خوشگل وعالي شده

ودر اخر هم دكتر بهت يه جايزه داد خلاصه ٢٠اسفند ٩٧ هم به پايان رسيد وان شاالله كه همه ي بچه هاي دنيا سلامت وتندرست باشن وهيچ پدر ومادري ناراحتي وبيماري فرزندشو نبينه الهي امين

پسندها (2)

نظرات (0)