كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

تولد گل پسرا شهریور ۹۹

1399/6/20 22:38
نویسنده : ماماني
637 بازدید
اشتراک گذاری

پسرای قشنگم تولدتون مبارک دو قلوهای افسانه ای من کم کم

دارین بزرگ میشین ‌من وبابا داریم لحظه های مرد شدنتون می بینیم نفس های مامان تو دنیای آدم بزرگ‌ها هیچ خبری نیست دلم نمیخواد زود بزرگ شید حتی الان که محمدم برای خودش آقایی شده دلم می‌خواد اردوتون از دنیای بچگی ونوجوانیتون کیف کنید عزیزای دلم تنها آرزوم اینه که همیشه جسماتون بخنده وخدا ازتون راضی باشه

عزیزای دلم هزار هزاران بار تولدتون مبارک 😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️🎂🎂🎂🎂🎂

اینم تبریک تولد وبلا گت 😅😅😅

واینم کادوی معلم زبانت شبنم جون که وقتی اومد خونم کلی ذوق کردیم دوتا بادکنک هم برات گرفته بود واقعا مهربون ودوست داشتنی ممنون شبنم جون ❤️❤️❤️❤️❤️

جای عزیز وبابا بزرگ خالی بود عزیز بخاطر کمر دردش نتونست بیاد انشاالله که همیشه سایشون بالا سرمون باشه الهی امین و مادر جون وهمه مریم هم محبت کردن ‌باعث خوشحالیمون شدن

خدایا عاقبت بخیرمون کن الهی امین

پسندها (4)

نظرات (0)