كيان جونكيان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات دوست داشتنی کیان

دندون شیری کیان جونم

1399/8/18 15:10
نویسنده : ماماني
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان پسر ناز ‌دوست داشتنی مامان عزیز مامان بزرگ شدنت مبارک باشه ۱۰ابان ماه با لق شدن اولین دندونت دیگه کم کم باورم شد که پسر کوچولوی منم داره بزرگ میشه صبح وقتی برات صبحانه آوردم اولین لقمه ای که گاز زدی متوجه شدی دندونت لق شده وکلی خودت ومن وبابا ومحمد ذوق کردیم وکلی بهت سفارش کردیم که بهش دست نزن اما برات جالب بود ‌ساعت ۱۲شب هم کندیش واومدی گفتی مامان انداختمش دور 😳😳😳😳

با تعجب نگاهت کردم وتو خیلی راحت گفتی خوب باید کنده می‌شد دیگه ودوروز بعد هم دوتا دیگه از دندونات لق شد که خدا رو شکر دیگه با اونا کاری نداری

خلاصه مامانی داری بزرگ میشی اما هنوز همون پسر پر جنب وجودش هستی که دایم رو مبل ها راه میری از چهار چوب بالا میری ‌مدام به میله بارفیکس آویزونی یادم روزی که بردیمت برا کلاس پیانو ثبت نامت کنیم تو کلاس نیم ساعته حوصله ات نمی گرفت بشینی ‌استادت میگفت من بعید میدونم پسرتون از پیانو خوشش بیاد اما الان اینقد علاقه نشون میدی که استادت نظرش عوض شده امیدواره که بعد یکسال علاقه ات به

پیانو بیشتر باشه تا ارگ توکل به خدا دیگه ما منتظریم ببینیم علاقه ی شما چی هست هر چی که باشه اصلا مهم نیست فقط الهی عاقبت بخیر بشی وسلامت باشی پسر بی دندون من 😘😘😘😘😘😘😘😘😘

این هم کادوی افتادن دندونت

بهم میگی مامان هر دندونی که بیفته برام کادو میگیری 😂😂😂

عاششششقتم مامانی پسر مهربونم که روزی صد بار بهم میگی مامان خیلی دوست دارم منم همش بهت میگم اما تو خیلی تند تر ‌بیشتر از من ابراز احساسات میکنی فدات بشم من مامان جان منم خیییییلی دوست دارم همه ی زندگی من ❤️❤️❤️❤️

اینم عکس دندون شیری خوشگلت نفس مامان

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 آبان 99 16:26
مبارک باشه.
ماماني
پاسخ
ممنونم عزیزم 
عمه فروغعمه فروغ
2 دی 99 13:48
مبارکه😊
ماماني
پاسخ
ممنونم عزیزم